DIINF participará en importante WORKSHOP «AICaBI: Artificial Intelligence for Cancer Biomarkes Identification»

13 de octubre, 2021

Nuestro director Mario Inostroza-Ponta en conjunto con el académico Manuel Villalobos-Cid y un grupo de estudiantes de nuestro departamento, participarán de «AICaBI: Artificial Intelligence for Cancer Biomarkes Identification». Workshop que se llevará a cabo de manera online el día 14 de Octubre de 2021 y participarán grupos de investigadores de Chile, Brasil y Francia.

Información sobre el evento en sbcb.inf.ufrgs.br/aicabi

STIC AMSUD – Workshop 2021
AICABI: Artificial Intelligence for Cancer Biomarkers Identification
October 14, 2021 – 09:00 – 12:15 BRT UTC-3

This workshop aims to integrate researchers and students from the groups involved with the Stic AmSud project. This workshop will include students and researchers from Chile, Brazil, and France and open to the community in general. We will evaluate the results achieved throughout 2021 and plan the activities for the year 2022.

Executive Committee:

Dr. Mario Inostroza-Ponta